برنامه ریزی عروسی

برنامه ریزی عروسی

yz1h_2.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

لیست بهترین تالارهای پذیرایی تهران را مشاهده نمایید.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی

 

مزایای استفاده از شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین

وقتی صحبت از هزینه مهاجرت به اوکراین یا هر کشور دیگری می شود باید در نظر بگیریم که هدف از این مهاجرت چیست؟

بعنوان مثال یک دانشجو می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد متخصص می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک بیزینس من و تاجر می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد بازنشسته می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

 

چون شرایط مهاجرت به اوکراین درباره هر یک از افرادی که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همین علت هزینه مهاجرت به اوکراین درباره هریک از افراد بالا فرق می کند و یکسان نخواهد بود.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی

یک دانشجو برای اینکه بخواهد به اوکراین مهاجرت نماید فقط نیاز دارد که از یکی از دانشگاه های اوکراین که اکثرا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا هستند، یک پذیرش در رشته مورد علاقه خودش دریافت نماید و سپس بر اساس این پذیرش تحصیلی، یکسری مدارک برای ارائه به سفارت اوکراین در ایران تهیه نماید.

مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس نیاز است عبارت است از:

ترجمه رسمی دانشنامه دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی ریزنمرات مقطع دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی پاسپورت متقاضی به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی گواهی صحت و سلامت پزشکی به زبان انگلیسی

اصل پذیرش تحصیلی یا دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه های اوکراین

برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس، احتیاجی به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات مقطع پیش دانشگاهی نیست، اما در صورتیکه این دو مدرک به سفارت اوکراین در ایران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراین در ایران از شما مدارک را گرفته و تایید می کند. علت این امر هم به این خاطر است که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید هر مدرک ترجمه شده عددی بین چهل دلار تا پنج دلار از متقاضی مهاجرت تحصیلی به اوکراین دریافت می کند در حقیقت می توان به زبان عامیانه اینطور بیان کرد که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمی آید و حتی استقبال هم می کند و خود دانشجو باید با هوشیاری فقط مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی را به کارمند کنسولی تحویل دهد.

مواردی بوده که متقاضی  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراین در ایران تحویل داده و کارمند کنسولی همه مدارک را بدون هیچ اعتراضی تحویل گرفته و فیش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراین در ایران صادر کرده است.

فقط در همین فیلد مهاجرت دانشجویی به اوکراین  می بینید که هزینه پرداختی بابت صندوق سفارت می تواند برای دو دانشجو آنهم در یک مقطع یکسان، متفاوت باشد یعنی مثلا یک دانشجو هزینه تایید چهار مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت کند و دانشجوی دیگر، هزینه تایید پنج یا شش مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت نماید.

این موارد باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین  حتی برای مهاجرت تحصیلی در هر پرونده متفاوت باشد.

یکی از نکات مهمی که خیلی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین نمی دانند و متاسفانه دارالترجمه های مختلف و موسسات اعزام دانشجو از این مورد سوء استفاده می کنند اینست که  برای ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین احتیاجی به ترجمه روسی مدارک نیست و سفارت اوکراین در ایران و حتی دانشگاه های مختلف اوکراین، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را از متقاضی قبول میکنند. اما بدلیل اینکه در حال حاضر در ایران هزینه ترجمه یک مدرک به زبان روسی  سه برابر هزینه ترجمه همان مدرک به زبان انگلیسی است، عده ایی از این نا آگاهی دانشجویان یا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین سوء استفاده می کنند.

این مورد هم یکی دیگر از پارامترهایی است که باعث می شود هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد حتی با داشتن مدارک یکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت خدمات اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه های معتبر اوکراین در شهرهای کی یف، خارکف، اودسا، سومی، لوو و … را به صورت تخصصی و حرفه ایی  انجام می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با تلفنهای دفتر ایران و یا دفتر اوکراین تماس بگیرید و درصورت تمایل وقت مشاوره حضوری رزرو نمائید.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت دائم یا اخذ اقامت دائم اوکراین

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح داده شد هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد به خیلی از پارامترها بستگی دارد

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از ورود به کشور اوکراین می خواهد در کدام شهر زندگی کند؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراین، می خواهد در کشور اوکراین کارآفرینی کند و به اصلاح کسب و کاری راه بیاندازد یا اینکه در شرکتی بعنوان نیروی کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین متاهل است یا مجرد؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین بصورت تکی می خواهد اقدام نماید یا بصورت خانوادگی؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین دارای فرزند است؟

سن فرزند یا فرزندان فرد متقاضی چقدر است؟
با توجه به قوانین کشور اوکراین، پروسه اخذ اقامت اوکراین و مهاجرت به اوکراین  برای فرزندان یک خانواده در سنین مختلف  متفاوت است و این تفاوت باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته ای که درباره هزینه مهاجرت به اوکراین باید متذکر بشویم این است که عده ایی از افرادی که در زمینه اخذ مهاجرت به اوکراین در فضای مجازی ایران کار می کنند، به دلیل اینکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراین مراحل مختلف و ریزه کاری های بسیاری دارد، از نا آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددی را اخذ می کنند

اما هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در قراردادی که با موکلین و متقاضیان مهاجرت منعقد می کند هزینه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قید می کند و قید می شود که متقاضی هیچ هزینه اضافه ای بابت مراحل مختلف پرداخت نمی کند.

بعنوان مثال برای کشور اوکراین، رادیو وکالت تضمین می نماید که در کلیه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراین، هیچ مبلغ اضافه ای به عناوین واهی از متقاضی اخذ نمی شود.

طی این مدت فعالیت در زمینه مهاجرت، موکلین و متقاضیانی داشتیم که قبلا تجربه کار با گروه های دیگر مهاجرتی را داشتند و عنوان میکردند که علاوه بر مبلغ قید شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزینه هایی با عناوین مختلف از آنها اخذ می شده است.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت تخصصی و حرفه ایی خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار و خرید ملک و اخذ اقامت دایم اوکراین را ارائه می کند بطوریکه رادیو وکالت خبره ترین تیم اجرایی را در شهرهای کی یف، خارکف و اودسا در کشور اوکراین دارا می باشد.

تمامی قرارداد های رادیو وکالت با متقاضیان و موکلین  در بخش حقوقی یا مهاجرتی در دفتر ایران تنظیم می شوند

قرارداد ها به زبان فارسی تنظیم می شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضمینی منعقد می گردد.

رادیو وکالت سعی دارد با اعتماد سازی و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهای حوزه فعالیت خود، برند قابل اعتمادی را برای ایرانیان در سراسر دنیا ارائه کند.

ارائه مشاوره برای متقاضیان در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت رایگان انجام میشود

با توجه به شرایط اوکراین و ارزش پول این کشور، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اوکراین و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان علاقه مند می باشد.

رادیو وکالت تیم تخصصی مشاوره سرمایه گذاری دارد و می تواند در حوزه هایی که  در اوکراین سود ده می باشد  به متقاضیان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره می توانیدبا تلفن های دفتر ایران تماس بگیرید

88705123

88106119

 

از اتول نامه تا آیدا در آینه

از اتول نامه تا آیدا در آینه

تازه‌های نشر

کتاب اتول نامه

پدید‌آورنده: سید جمال هادیان طبائی زواره | فرهنگسرای میردشتی

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29644

ماهیت این کتاب به گونه‌ای است که علاوه بر آنکه به گوشه‌ای از فرهنگ فولکلور ایران‌ زمین می‌پردازد. نوعی ادبیات طنز نیز به شمار می‌آید؛ مضاف بر آن بخش آغاز‌نامه کتاب حاوی تاریخ و وضعیت حمل‌ و ‌نقل به‌ ویژه در تهران قدیم، ورود و رواج اتومبیل و اولین‌های آن مثل نخستین اتومبیل در ایران، ماشین‌دودی، تراموای اسبی، نخستین تصادف، نخستین اتوبوس، نخستین تاکسی، نخستین شوفر مرد و زن، اشعار تخت‌ حوضی درباره اتومبیل مثل شعر مشهور ماشین مشدی‌ممدلی همراه با تصاویری بکر و منحصر به فرد است که بسیاری از این موارد برای نخستین‌ بار منتشر می‌شود.

کتاب مطالعات بازی

پدید‌آورنده: فرانس مائورا | مترجم: حمیدرضا سعیدی | نشر نو

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29643

مطالعات بازی حوزه‌ای میان‌-رشته‌ای و بسیار نوین است که در ایران چندان شناخته شده نیست. کتاب «مطالعات بازی: بازی و فرهنگ از آغاز تا امروز» که ترجمه‌ای است از کتاب An Introduction to Game Studies: Games in Culture نوشته‌ی فرانس مائورا، و ترجمه حمید رضا سعیدی در صدد است که با ایجاد فهمی تاریخی از مقوله‌ی بازی، این پدیده طبیعی- فرهنگی را از طریق مطالعه‌ی بازی‌ها و بازیکن‌ها و همینطور مطالعه‌ی بافتار‌های آنها مورد بررسی قرار داده و تبیین کند. کتاب حاضر می‌تواند هم برای بازی‌ساز‌هایی که مایل به فهم عمیق‌تری از بازی‌ها هستند مورد استفاده قرار گیرد، و هم مقدمه‌ای باشد برای پژوهش‌گران حوزه‌ی رسانه، که در صدد ورود به مقوله‌ی مطالعات بازی، به خصوص مطالعات بازی‌های دیجیتال هستند.

کتاب آیدا در آینه

پدید‌آورنده: احمد شاملو | انتشارات نگاه

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29642

آیدا در آینه عنوان مجموعه شعری است از احمد شاملو شاعر معاصر ایرانی و اولین مجموعه شعر پس از حضور آیدا در زندگی شاملو. از مهم‌ترین شعرهای این کتاب می‌توان به آیدا در آینه، سخنی نیست، سرود برای سپاس و پرستش، شبانه (میان خورشیدهای همیشه…)، آغاز، تکرار، وصل، پایتخت عطش، من مرگ را اشاره کرد.

2+

قیمت میلگرد در کارخانجات صنایع فولاد کشور

قیمت میلگرد در کارخانجات صنایع فولاد کشور

 دارای نوسانات بسیاری در چند سال گدشته بوده است شرکت های تولید کننده میلگرد در کشور بسیارند برای اطلاع از قیمت به روز میلگرد در صنایع فولاد این مقاله می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را در مورده قیمت و کیفیت کالای مورده نظر خود داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت های به روز شده روی لینک موره نظر کلیک کنید تا قیمت های به روز شده را مشاهده فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی کرمان اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد کرمان

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی شاهرود اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد شاهرود

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی نورد اهواز اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد اهواز

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی نیشابور اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد نیشابور

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی بناب اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد بناب 

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی اصفهان اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد اصفهان

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی پرشین فولاد اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد پرشین

برای اطلاعات بیشتر راجب قیمت به روز محصولات صنایع فولاد اینجا کلیک کنید.

قیمت روز میلگرد در بازار

گروه صنعتی و فروش آهن ایرانیان شبانه روز در تلاش هست تا بهترین و کامل ترین پکیج قیمت به روز محصولات صنایع فولاد کشور را به شما عزیزان ارائه دهد برای این موضوع می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و با قیمت به روز شده میلگرد در بازار طرح توجیهی خود را کامل کنید.


میلگرد ساده و انواع مختلف آن

میگرد ساده در دو نوع کلاف و ساده در صنایع فلزی فولاد ساخته می شود و کاربرد های وسیعی در صنعت دارد که به بخش بسیار کوچک آن اشاره کردیم.

قیمت میلگرد ساده
عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد را می توانم از نوسانات بازار کنونی نام ببریم که تحریم هایی که بر کشور وارد شده بی تاثیر نبوده و باعث شده تا قیمت صنایع فولاد
تا حد قابل توجهی بالا برود .
شرکت آهن ایرانیان ارائه به روز  قیمت آهن  در بازار و همچنین با دانش و توانایی کارشناسان این شرکت بهترین انتخاب رو برای شما عزیزان داشته باشه و  با مشاوره کارشناسان این شرکت مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.