شرکت فوراورا گرین


شرکت فوراورا گرین

 

 نماینده شرکت Forever Living آمریکایی در ایران است

یکی از تخصص های شرکت فوراورا گرین شناخت آلوئه ورا و استفاده از آن در محصولات خود است. در واقع ، ما خود را به عنوان یک متخصص آلوئه ورا می شناسیم. یکی از تخصص های Forever شناخت آلوئه ورا و استفاده از آن است. در واقع ، ما خود را به عنوان یک متخصص آلوئه ورا می شناسیم. ما افتخار می کنیم که بزرگترین تولید کننده محصولات مبتنی بر آلوئه ورا و آلوئه ورا در جهان هستیم. از آنجا که ما عاشق آلوئه ورا هستیم ، با اختلاف کمی 50 میلیون گیاه آلوئه ورا رشد و تولید می کنیم. برخلاف رقبای ما که از تجهیزات بزرگی استفاده می کنند ، آلوئه ورا تولید شده توسط شرکت ما به راحتی کاشته و برداشته می شود و در عرض چند ساعت ، ژل گیاهی در داخل استفاده می شود ، و در طی این فرآیند ، پاکترین و تازه ترین آلوئه شما را فراتر از طبیعت به ارمغان می آورد. محصولات ما ، همگی مبتنی بر آلوئه ورا ، اولین محصولی هستند که برای مشاوره علمی بین المللی در مورد خلوص و محتوا تهیه می شوند. این فقط چند دلیل است که ما خود را آلوئه ورا می نامیم!

 

نگاه و احساس بهتر

ترکیبات قدرتمند این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا بهترین منابع طبیعی برای سلامتی و زیبایی را پیدا کند تا بتواند این محصولات قدرتمند را در سراسر جهان به اشتراک بگذارد. محصولات آلوئه ورا این شرکت اولین تصویب را از یک موسسه تخصصی / علمی در زمینه محصولات آلوئه ورا برای داشتن درجه ای از محصولات غلظت و خلوص دارد. در این شرکت با استفاده از عصاره خالص آلوئه ورا و ترکیب آن با مواد پیشرفته علمی و طبیعی ، خواص این محصول را به یک اندازه ساخته ایم. آلبوم تطبیق انیمیشن به این معنی است که این ماده می تواند با مواد مختلف دیگر ترکیب شود و برای سلامتی و زیبایی خانواده به آنها در زمینه های دیگر کمک کند.

 

از کاشت تا محصول در اختیار شما

ما از لحظه کاهش آلوئه به سطح زمین ، این روند را کنترل می کنیم. فلسفه این گیاه از زمان تولید آن برای تبدیل شدن به یک محصول آلوئه ورا این است که ما نحوه رشد ، برداشت ، تولید و بسته بندی محصول را کنترل می کنیم و این برای اطمینان مشتری به دست آوردن بهترین محصول با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت. و اشتیاق ما به آلوئه ورا و محصولات آن را می توان در کل امکانات ما مشاهده کرد ، که ما معمولاً به بهترین روش برای جدیدترین فن آوری ها و تجهیزات سرمایه گذاری برای تولید ، قدرت آزمایش کیفیت ، بسته بندی و توزیع تولید می کنیم. ممکن است انجام دهید.

 

اقدامات صادقانه این شرکت

این کار را به روش صحیح انجام دهید ، زیرا Forever Living 40 سال است که وجود دارد. ما توانسته ایم ایمنی شرکت را در بهترین سطح و سطح استاندارد و با کیفیت حفظ کنیم. دلیل این امر این نیست که مردم به ما عادت کرده یا ما را مجبور به انجام کارها به روش صحیح می کنند ، زیرا ما معتقد نیستیم که این بهترین روش برای انجام کارهاست. Forever Hitch یک بار محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی کند. محصولات ما دارای برچسب کوشر (مناسب برای استفاده یهودیان) و انجمن اسلامی و راه حل آن هستند. آلوئه ورا شگفت انگیز را تجربه کرده اید. منتظر چی هستید. پس از چندین دهه فعالیت Forever Living و گسترش آن در سراسر جهان ، همچنین می تواند مجوزهایی را ارائه دهد و از سازمانهای مختلف به عنوان استاندارد برای سلامت و کیفیت محصولات گیاهی و طبیعی استفاده کند و این کار را به تنهایی انجام دهد.

 

دانشگاه اژه ترکیه

دانشگاه اژه ترکیه

دانشگاه اژه یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه است و مقصد آن دانشجویان ترک و خارجی است. دانشگاه اژه در سال 1955 با تنها دو دانشکده پزشکی و کشاورزی تأسیس شد. این چهارمین دانشگاه دولتی ترکیه در ازمیر برناوا است. در حال حاضر ، با 3185 استاد ، شامل 15 دانشکده ، 6 مدرسه ، 9 مutesسسه و 36 مرکز تحقیقاتی است و مانند سایر دانشگاه های برتر ترکیه برای پیشرفت علمی و آموزشی تلاش می کند و با دانشگاه های برتر جهان رقابت می کند. در این رشته دانشگاهی ، به دلیل پزشکی ، مهندسی عمران ، روانشناسی ، زبان خارجی ، فلسفه ، مدیریت ، معماری ، تاریخ ، محیط ، ریاضیات و فیزیک و ... با بهترین اساتید و مسئولان آموزشی تدوین می شود.

egeuniversitymap

دانشگاه اژه ، یکی از بهترین دانشگاه های تحقیقاتی ترکیه ، می تواند در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و پذیرش مجدد ارائه شود. زبان تدریس در این دانشگاه نیز ترکی و انگلیسی است.

معرفی دانشگاه اژه

دانشکده های دانشگاه

دانشکده پزشکی

دانشکده دندانپزشکی

دانشکده داروسازی

مدرسه پرستاری

دانشکده مهندسی

دانشکده ادبیات

دانشکده جامعه شناسی

دانشکده هنر ، بیان و معماری

دانشکده اقتصاد و علوم اداری

دانشکده علوم

دانشکده کشاورزی

دانشکده علوم ورزشی

دانشکده علوم پزشکی

مدرسه تربیت معلم

دانشکده شیلات

 

رتبه بندی دانشگاه اژه

طبق آخرین آمار ، در سال 2018 ، دانشگاه اژه در بین دانشگاه های برتر جهان در رتبه 616 قرار دارد و همچنین چنین رتبه ای در میان دانشگاه های برتر ترکیه در رتبه 4 قرار دارد.

رتبه بندی دانشگاه اژه

نحوه ورود و ثبت نام در دانشگاه اژه

دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه و کسب نمره بالا لازم است در آزمون YOS شرکت کنند. برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید مدرک آیلتس یا تافل داشته باشید. تمام این سوابق تحصیلی باید در دانشگاه ترجمه و تدریس شود. اگرچه زبان تدریس در این دانشگاه انگلیسی و ترکی است ، اما دانشجویان همچنین باید زبان ترکی خود را تقویت کنند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اژه با مشاوران و کارشناسان ما در پارس تور تماس بگیرید.

با توران پارس تماس بگیرید

امکانات و شرایط ویژه دانشگاه اژه

با توجه به کامل بودن و داشتن کلیه امکانات لازم در محوطه دانشگاه این دانشگاه ، دانشجویان نیازی به مراجعه به مرکز شهر نخواهند داشت. کلیه امکانات رفاهی ، خدماتی و ... برای دانشجویان در محوطه دانشگاه این دانشگاه موجود است. مساحت این دانشگاه 370 هکتار است و می تواند سالن های ورزشی و اجتماعی ، خوابگاه ها ، زمین های ورزشی مانند والیبال ، فوتبال و تنیس ، سینما و تئاتر ، اتاق مطالعه و موارد دیگر را در خود جای دهد.

خوابگاه های این دانشگاه بیش از 8000 دانشجو با امکانات کامل و مناسب مانند سرویس خواب کامل ، سالن غذاخوری ، توالت و حمام و ... دارد. این دانشگاه همچنین به هر سه شهر آنکارا ، استانبول و ازمیر نزدیک است ، بنابراین بسیار حمل آسان حمل و نقل دانش آموزان به این سه شهر معمولاً با اتوبوس و مترو بین شهری موجود انجام می شود.

کتابخانه دانشگاه اژه 250 هزار جلد کتاب برای خواندن دانشجویان خود دارد.

این دانشگاه با ایجاد مراسم و جشن های مختلف در آخر هفته ها و تعطیلات سعی در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه شاد دانشجویان خود دارد.

دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ


دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ

امروز میخواهیم نگاهی به یکی از بهترین دانشگاه های روسیه در زمینه تحصیلات عالیه داشته باشیم یعنی دانشگاه پاولوف روسیه . این دانشگاه که در ماه سپتامبر سال 1897 تاسیس شده است، یک موسسه وقف شده برای تحصیلات عالیه عمومی میباشد که واقع شده در محیط شهری کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( که حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد) است.

این دانشگاه یک سنت قدیمی و پر افتخار در تربیت دانشجویان روسی و بین المللی دارد. بیش تر از 35000 فیزیک دان از این  دانشگاه فارق التحصیل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جویان بین المللی در 1947 ، بیشتر از 3500 فارق التحصیل بین المللی از بیش از 50 کشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نیز پنج هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل میباشند.

 در ابتدا این دانشگاه به عنوان موسسه پزشکی برای زنان تاسیس شد که در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو میپذیرفت ولی امروزه مردان هم میتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند . این اولین موسسه در روسیه و اروپا بود که برای زنان فرصتی فراهم میکرد تا به تحصیلات عالیه بپردازند.

این دانشگاه در 1936 نام اولین موسسه پزشکی را به افتخار برنده جایزه نوبل، ایوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 این موسسه به عنوان دانشگاه پزشکی شناخته شد و نام دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پتزبورگ را دریافت کرد. این دانشگاه تنها دانشگاهی است که درمانگاهی پلی کلینیک در محدوده خود دارد که سالگرد 180 سالگی این درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. این دانشگاه به طور قابل توجهی به رشد علم پزشکی و خدمات بهداشتی در روسیه کمک کرده است.

دانشکده ها و کارکنان

این دانشگاه دارای 112 گروه آموزشی تقسیم شده در یازده دانشکده میباشد که شامل دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پزشکی ورزشی، فرهنگ تطبیقی تربیت بدنی، اطفال، روانشناسی بالینی، دانشجوهای خارجی، مدرسه تحصیلات عالیه پرستاری، تحصیلات پس از فارق التحصیلی، تحصیلات پیش دانشگاهی میباشد. این دانشگاه نرخ خوبی از کارمندان دانشکده خوب آموزش دیده شده و بسیار تحصیل کرده مجهز به تکنولوژی مدرن فراهم میکند. هم چنین به حد کافی اعضای غیر متخصص فراهم میکند تا محیطی خود آموز برای دانشجویان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدریس

در این دانشگاه تدریس به زبان انگلیسی انجام میشود و این دانشگاه معتقد به روش تدریس تطبیقی منحصر به فرد است که مبتنی بر ترکیبی از بهترین سنت های آموزشی پزشکی روسیه با روش های سیستم آموزش غربی است. این دانشگاه به عنوان محلی برای آموزش متخصصین در سراسر دنیا شناخته شده است. آموزش در این دانشگاه مبتنی بر مفهوم سیستم چند مرحله ای تربیت متخصصین در برنامه های دارای مرحله های متفاوت آموزش پزشکی است. موارد موجود شامل تربیت آموزش دانشگاهی، تربیت در برنامه های تحصیلات عالیه و هم چنین شامل تربیت پس از فارق التحصیلی دکتر ها میباشد.

 

هزینه تحصیل در روسیه

 

شهریه دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پتزبورگ بسیار به صرفه و اقتصادی میباشد که در جدول زیر میتوانید آنرا مشاهده کنید.

دانشگاه پاولوف روسیه

شهریه سالانه

هزینه هتل دانشجویی سالانه

هزینه کل سالانه

کل هزینه شش سال

شهریه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قیمت به تومان(حدودی)

116میلیون

15.5 میلیون

131.5 میلیون

790 میلیون برای 6 سال

دوره های مقدماتی ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 میلیون تومان

 

پردیس دانشگاه

پردیس دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مرکزی شهر در یک فضای سبز که شامل رنگ های سبز بهاری و رنگ های زرد پاییزی میباشد و مسافتی حدود 40 هزار متر مربع را در بر میگیرد. در محدوده آن 50 ساختمان زیبا با معماری شگفت انگیز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولی در دانشگاه

اگر میخواهید در دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ ثبت نام کنید، پس باید در امتحان ورودی ملی واجد شرایط بودن( ان ای ای تی) ثبت نام کنید. ولی باید این را به خاطر بسپارید که فقط لازم است در امتحان قبول شوید. قبولی در دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ بر اساس یک دوره مشاوره و رشد آموزشی است. به دانشجویان توصیه میشود نکات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما یک فرم درخواست داده میشود تا دانشکده موردنظر خود را انتخاب کنید. وقتی نامه پیشنهاد را دریافت کردید، برای استفاده های بعدی آن را پیش خود نگه دارید. سپس باید شهریه ورود به دانشگاه یا کالج را بپردازید. پس از پرداخت هزینه دانشگاه برای ورود به دانشگاه پاولوف باید برای ویزا اقدام کنید. یک ویزا برای تحصیل در دانشگاه پزشکی پاولوف روسیه دریافت کنید. و حالا یک پرواز با هواپیما به روسیه برای خود رزرو کنید.

مدارک مورد نیاز

قبل از درخواست برای ورود به دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ فراموش نکنید که مدارک زیر را با خود همراه داشته باشید:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرک 10 ام و برگه مهر

مدرک 12 ام و برگه مهر

مدرک تولد

10 قطعه عکس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمی از دانشگاه پاولوف

تایید تمام مدارک توسط وزارت امور خارجه کشورتان

قانونی شدن تمام مدارک توسط سفارت روسیه

هزینه های ویزا

رسید بانکی پرداخت هزینه اولین سال تحصیلی

مدارک تست ایدز

مزایای تحصیل در روسیه

عدم وجود آزمون ورودی برای ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نیت

موسسات

موسسه تحقیقات نفرولوژی

موسسه تحقیقات پالمونولوژی

موسسه یادبود رایزا گورباچوا برای آنکولوژی و هماتولوژی و ترنسپلنت کودکان

موسسه جراحی صورت و تحقیقات دندانپزشکی ماکسیلو

موسسه فارماکولوژی والدمن

موسسه قلب وعروق

مراکز تحقیقی

مرکز تحقیقی علمی

مرکز پزشکی

مرکز تحقیق منطقه ای نارکولوژی و سایکوفارماکولوژی

مرکز علمی و روش شناسی پزشکی مولکولی فدراسیون روسیه

مرکز فاز های اولیه آزمایشات کلینیکی

 

 

قیمت خرید آپارتمان و ویلا در ببک استانبول


قیمت خرید آپارتمان و ویلا در ببک استانبول

امروزه میزان افرادی که به خرید ملک در استانبول تمایل نشان می دهند به طور قابل توجه ای نسبت به گذشته بیشتر شده است، این افراد با مقاصد مختلف مانند اخذ اقامت و یا سرمایه گذاری به دنبال راهی برای خرید بهترین ملک موجود با توجه به عواملی مانند بودجه، هدف و... خود می‌باشند به همین دلیل ممکن است سوال‌های زیادی در مورد مزایا و موارد دیگری همچون شرایط اخذ پاسپورت و... برای آنها پیش آید از این رو ما در این مقاله قصد داریم مطالب کارآمدی را در اختیار این افراد جهت خرید ملک و همچنین اخذ اقامت در این شهر قرار دهیم اگر شما نیز قصد دارید در استانبول ملکی خریداری کنید تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

agca_z3.jpg

ویژگی‌های اقامت در ترکیه

 

محله ی ببک در استانبول یکی از محله های تاریخی و قدیمی در استانبول است که چشم انداز بی نظیری را از تنگه بسفر به شما ارائه می دهد، محله ببک یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای گشت ‌وگذار و خوردن یک غذای خوب در استانبول بروید. ببک (bebek) محله ای در محدوده  شهرداری منطقه ای بشیکتاش است که در سواحل اروپایی بسفر قرار گرفت است و چندین محله ی دیگر آن را نیز احاطه کرده اند که به ترتیب نام آن ها «آرناووتکوی»، «اتیلر» و «روملی هیساری» می باشد. زمانی که استانبول توسط «فاتیح» فتح شد، ببک یک روستای کوچک ماهیگیران یونانی بود و قدمت محله ی ببک در استانبول به قرن ها پیش باز می گردد.

 

نکته ای که جالب است درباره ی محله ی ببک در استانبول بدانید این است که فلسفه ی دقیقی درباره اینکه نام این روستا و محله از کجا آمده نیز وجود ندارد و تنها ترجمه ای از کلمه ببک که به معنای کودک می شود از آن در کتب تاریخی وجود دارد. این نام به گفته ی برخی از کارشناسان به موقعیت جذاب محله در تنگه‌ی بسفر اشاره می‌کند که خلیج عمیق و آرام و چشم‌اندازی گسترده بر هر دو جهت بسفر دارد.

 

در دوران عثمانی بود که مورد توجه قرار گرفت و بیشتر اشراف زاده‌گان  خانه‌های ییلاقی و کاخ‌های تابستانی خود را در این مکان ساختند. متاسفانه در طول این مدت بیشتر این عمارت‌ها تخریب شده‌اند و تنها خانه‌ی سفید رنگ کنسول‌گری مصر از آن دوران به جا مانده که به دستور آخرین خدیو مصر ساخته شد.

 

ساکنان استانبول عاشق منطقه ببک هستند و اگر صبح‌ها به آنجا بروید مردمی را می‌بینید که در خیابان‌های آن در حال قدم زدن هستد یا در کافه‌ای نشسته‌اند و در جوار تنگه بسفر صبحانه نوش جان می‌کنند. همچنین این محله شب‌های سرزنده‌ای دارد و یکی از معروف‌ترین مکان‌های استانبول برای گشت و گذار شبانه است.

 

خرید آپارتمان در محله ببک استانبول

ببک محله ای است که بسیاری برای خرید ملک در آن روز شماری میکنند، خیلی از خریداران ملک در استانبول آرزوی خرید ملک در محله ببک استانبول را دارند و با توجه به موفقیت صنعت سریال سازی ترکیه این محله بین تمامی کشور دارای شهرت است و خریدارن خارجی زیادی را بخصوص از اقشار بسیار متمول جذب این محله می کند.

 

البته در این محله عموم ملک های یا ویلایی هستند و یا ملک های آپارتمانی هستند که قدمت زیادی دارند و البته ملک های بسیار خوب ویلایی ساحلی نیز در این محله بسیار لوکس می توان پیدا نمود.

 

ساکنان محله ببک از قدیم قشر مرفه استانبول بوده و هستند پس از زندگی در این محله هیچ وقت ناراضی نخواهید شد. مگر صدای بوق کشتی ها که گهگاهی به گوش میرسد که البته آن نیز برای بسیاری دارای جذابیت است.

قیمت آپارتمان های یک خوابه در ببک  استانبول نکته جالب این است که به سختی می توانید واحد یک خوابه در این منطقه پیدا کنید و محدود واحد های یک خوابه موجود حداقل عمر بنای آنها بالای 20 سال است که البته بازسازی شده می باشند. قیمت آپارتمان یک خوابه در ببک از حدود 1 میلیون لیر  شروع می شود و تا مبلغ 3 میلیون 600 هزار لیر در واحد های با دید دریا متغییر می باشد.

قیمت آپارتمان های دو خوابه در ببک  استانبول  همانند واحد های یک خوابه واحد های دو خوابه در محله ببک دارای حداقل عمر بنای 20 سال هستند که از حدود 1 میلیون و 500 هزار لیر در آپارتمان های معمولی شروع می شود و تا 5 میلیون و 250 هزار لیر در آپارتمانی های لوکس بازسازی شده با دید دریا متغییر می باشد.

قیمت آپارتمان های سه خوابه در ببک  استانبول حداقل سن بنا در واحد های سه خوابه هم از 5 تا 10 سال شروع می شود و قیمت واحد سه خوابه در ببک استانبول از حدود 2 میلیون لیر در آپارتمان های معمولی شروع می شود و تا 29 میلیون  لیر در خانه های با چشم انداز دریا متغییر می باشد.

قیمت ویلا در ببک استانبول از حداقل 5 میلیون لیر در ویلاهای داخل محل با حدود 5 اتاق خواب 250 متری شروع می شود که البته دید محدودی از تنگه بوسفور را نیز دارند

 

با حدود 30 میلیون لیر می توانید یک ویلای 900 متری با 7 اتاق خواب و دید خوبی از تنگه بوسفور خریداری نمایید که البته سن بنا بالای 20 سال خواهد بود

 

مزیت و فواید خرید ملک در استانبول

جالب است بدانید که کشور ترکیه به دلیل عوامل مختلف مانند داشتن آب و هوایی دلپذیر، موقعیت جغرافیایی مناسب، تاریخچه تاریخی، مشابهت فرهنگی و... همواره یکی از گزینه‌های بسیار مناسب جهت مهاجرت ایرانیان به حساب می‌آید علاوه بر آن اقامت و خرید ملک در این کشور مزایای بی شماری نیز به همراه خواهد داشت.

مزیت خرید ملک در ترکیه به شرح زیر می‌باشد:

  • اخذ شهروندی کشور ترکیه: یکی از راه‌هایی که افراد می‌توانند شهروند کشور ترکیه به حساب آیند خرید ملک در این کشور است و همانطور که میدانید بهترین و راحت ترین راه برای اخذ حق شهروندی کشور ترکیه خرید خانه است زیرا در قانون جدید این کشور مصوب سال 2018 آمده که هر شخص از اتباع کشورهای خارجی حق خرید خانه در این کشور را خواهند داشت و با خرید ملکی به ارزش 250 هزار دلار می‌توانند به راحتی از حق شهروندی نیز بهره مند شوند که این موضوع باعث تشویق افراد به مهاجرت و خرید خانه در این کشور شده است.
  • امکان تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها: دانشگاه‌های شهر استانبول در رده بندی علمی جهان دارای ارزش و اعتبار قابل قبولی می‌باشند به همین خاطر بعد از خرید ملک مورد نظر امکان ادامه تحصیل با بهترین شرایط و کمترین هزینه برای افراد میسر خواهد شد، البته عده ای هدف و مقصودشان از اقامت ترکیه تنها تحصیل در دانشگاه‌های استانبول می‌باشد، آنها با خرید خانه زودتر می‌توانند به هدف خود دست پیدا کنند.
  • افزایش سرمایه: جالب است بدانید که رشد اقتصادی در کشور ترکیه همواره سیر صعودی دارد که این موضوع برای افراد سرمایه گذار سودهای کلان در پی خواهد داشت زیرا با گذشت مدت زمان کوتاه ارزش ملک خریداری شده توسط آنها بالا رفته و به تبع سرمایه آنها نیز رشد مثبتی خواهد داشت به همین خاطر اگر قصد سرمایه گزاری در این کشور را دارید بهترین راه برای شما خرید خانه و آپارتمان می باشد البته لازم است قبل از اقدام به این کار حتما از افراد با تجربه در این حوزه مشورت بگیرید زیرا خرید برخی از ملک‌ها ارزش سرمایه گذاری نخواهد داشت.
  • استفاده از موقعیت استراتژیک: موقعیت قرارگیری این کشور در میان سه قاره باعث ایجاد شرایط ویژه ای شده که افراد در کشورهای مجاور را ترغیب به مهاجرت می‌نماید.
  • اخذ پاسپورت ترکیه: پاسپورت این کشور یکی از با اعتبار ترین پاسپورت‌ها در میان کشورهای دیگر است زیرا کسانی که این پاسپورت را دریافت نموده اند توانایی سفر به حدود 26 کشور واقع در حوزه شینگن را پیدا خواهند نمود.
  • علاوه بر موارد گفته شده می شود به مزیت‌های دیگری مانند دارا بودن مکان‌های توریستی متعدد، آب و هوای مطلوب و... اشاره کرد.

حال با توجه به مزیت‌های بسیار زیاد خرید خانه در استانبول اگر به دنبال یک کشور نزدیک و با شرایط ایده آل برای مهاجرت و سرمایه گذاری هستید پیشنهاد ما به شما کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول است زیرا با این اقدام در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد پیشرفت‌های زیادی در زندگی خود خواهید بود.

 

 

شرایط خرید آپارتمان در کشور ترکیه

 

 

قوانین مربوط به خرید خانه در استانبول و موارد محدود کننده آن

اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارید بهتر است قبل از انجام هر اقدام نسبت به قوانین خرید خانه و موارد محدود کننده آن آگاهی کامل داشته باشید زیرا در برخی مواقع ممکن است بدون داشتن اطلاعات کامل دست به خرید بزنید و متحمل ضررهای بسیاری بشوید برای همین در این قسمت می‌خواهیم شما را با قوانین کشور ترکیه در خصوص خرید خانه و محدودیت های این امر آشنا نماییم.

قانون شماره 35 ترکیه در بخش املاک و اراضی مصوب سال 2012 می‌گوید که برخی از اتباع کشورهای دیگر امکان خرید ملک در کشور ترکیه را دارند با این شرط که املاک و اراضی خریداری شده می‌بایست بیشتر از 30 هکتار نباشد و همچنین در مناطق نظامی نیز واقع نشده باشد، بنابراین بهتر است قبل از خرید هر ملک یا اراضی ابتدا از سازمان‌های مربوطه در کشور ترکیه استعلامات مورد نیاز خود را انجام دهید تا با خیال راحت و اطمینان کامل آن را از فروشنده بخرید.

توجه داشته باشید اگر قصد خرید اراضی را بجای زمین دارید لزوما بعد از گذشت دو سال از تاریخ خرید آن باید به ساخت و ساز اقدام نمایید در غیر اینصورت مشمول جریمه های متعدد و بطلان معامله خواهید شد.

علاوه بر این موارد، بعد از خرید خانه در صورت رعایت نکردن یکسری موارد ممکن است خرید شما باطل گردد که این موارد عبارت اند از:

  • هر گاه ملک خریداری شده موجبی برای نقض قوانین کشور ترکیه گردد.
  • تایید نشدن از سوی سازمان های مربوط مانند سازمان های امنیتی این کشور.
  • انقضای مدت مشخص شده برای شروع پروژه مورد نظر.
  • عدم ارائه گواهی پایان کار به سازمان مربوطه.
  • دارا نبودن تابعیت مجاز.

در مورد گزینه آخر لازم به ذکر است که ایران جز کشورهایی است که تابعیت مورد قبول برای خرید ملک در استانبول را دارد زیرا تنها اتباع برخی از کشورها می‌توانند اقدام به خرید خانه و اقامت در ترکیه نمایند.

اضافه بر آن در هنگام خرید می‌بایست از فرم‌های مخصوص جهت انجام امور نقل و انتقال استفاده کنید و همچنین بعد از گذشت سه سال از تاریخ خرید اجازه فروش ملک خریداری شده را خواهید داشت بنابراین اگر در این زمینه آگاهی کامل و تخصص لازم را ندارید بهتر است به مجموعه‌های تخصصی در حوزه خرید ملک در کشور ترکیه مراجعه و انجام کارهای قانونی را به آنها بسپارید تا با مشکلات مختلف مانند ابطال معامله مواجه نشوید و با خیال راحت از مزیت‌های اقامت ترکیه استفاده کنید.

  برای خرید ملک در استانبول چه مدارکی نیاز است

در صورت انتخاب ملک مورد نظر که می‌تواند خانه، آپارتمان، زمین و... باشد می‌بایست مدارک مورد نیاز را برای انجام معامله آماده نمایید که این مدارک کمی متفاوت تر از مدارکی خواهد بود که در معامله‌های داخلی به آن نیاز است.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در استانبول به صورت زیر است:

  • سند ملک مورد نظر به همراه اطلاعات تکمیلی مانند آدرس دقیق، تادیه اخذ شده از سازمان ثبت اسناد و... .
  • مدارک شناسایی ترجمه شده خریدار و همچنین پاسپورت وی، در اینجا باید دقت داشته باشید که مدارک شناسایی ترجمه شده حتما توسط نوتر تایید شوند زیرا در غیر اینصورت قابل قبول نخواهد بود.
  • پرداخت نمودن عوارض کامل مربوط به شهرداری و ارائه رسید آن.
  • 2 قطعه عکس 4*6 با رعایت خصوصیات مورد قبول از خریدار و همچنین فروشنده.
  • داشتن وکیل و حضور وی در جلسه به همراه ارائه اصل وکالتنامه رسمی ترجمه شده که می‌بایست به تایید دادگستری و وزارت خارجه رسیده باشد.
  • حضور دو نفر شاهد واجد شرایط.
  • حاضر بودن مترجم رسمی مورد وثوق در جلسه.

همانطور که مشاهده فرمودید آماده سازی برخی از مدارک نیاز به وقت زیادی دارد به همین خاطر توصیه می‌شود از چند ماه قبل از تاریخ معامله این مدارک را آماده کنید تا کارهای خرید ملک در استانبول برای شما به سرعت پیش رود.

 

سریع ترین راه اخذ پاسپورت ترکیه

 

 

مراحل گرفتن پاسپورت ترکیه

پیش تر گفتیم که پاسپورت ترکیه یکی از معتبر ترین پاسپورت‌ها می‌باشد که اجازه ورود به 26 کشور عضو شینگن را دارد برای همین برخی از افراد تنها به دنبال اخذ این پاسپورت معتبر برای اخذ مجوز ورود به دیگر کشورها هستند.

هر اتباع ایرانی با خرید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار به راحتی و بدون مشکل می‌تواند پاسپورت این کشور را به دست آورد اما در گذشته قبل از تصویب قانون جدید هر فرد باید حداقل به میزان یک میلیون دلار آمریکا سرمایه در اختیار می‌داشت که این شرایط امروزه به 250 هزار دلار کاهش پیدا کرده و شانس افراد برای اخذ پاسپورت را بسیار بالا برده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های اخذ این پاسپورت عدم نیاز به اقامت در ترکیه می‌باشد زیرا برخی کشورها تنها در صورت اقامت در آن کشور به افراد اجازه اخذ پاسپورت را می‌دهند اما شما می‌توانید فقط با خرید یک ملک به این هدف برسید و سختی زیادی را متحمل نشوید.

سخن پایانی

به طور خلاصه اقامت ترکیه و خرید ملک در شهر استانبول برای افراد با هدف‌های مختلف مانند تحصیل نمودن، سرمایه گذاری، راه اندازی کسب و کار، سفر به دیگر کشورها به کمک پاسپورت معتبر و... می‌تواند مزیا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد اما برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی حتما قبل از انجام هر کار با افراد متخصص در این حوزه مشورت کرده تا آنها با توجه به نیاز شما بهترین ملک موجود در استانبول را پیشنهاد دهند و اقدامات لازم برای خرید آن را نیز راحت تر نمایند.

 

چنانچه که میخواهید پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید و یا برای سرمایه گذاری، اقدام به خرید خانه در استانبول بنمایید می توانید از خدمات مشاوره و کارشناسی ترکی بست هوم www.turkeybesthome.com  و یا از طریق واتس اپ 00905523082146  استفاده نمایید.

 

 

منبع: نکات کلیدی خرید ملک در استانبول