ایمنی در شهرهای هوشمند


ایمنی در شهرهای هوشمند

ایمنی شهر هوشمند موضوعی است که در پروژه های در حال اجرای شهرهای هوشمند در سرتاسر جهان ذهن متخصصین حوزه امنیت را درگیر کرده است. در واقع نوع سکونت انسان در دهه های آینده دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد و هوشمند سازی شهرها یک موضوع کاملا اجتناب ناپذیر به حساب می آید. از نظر آماری جمعیت شهرها در سرتاسر جهان به سرعت در حال گسترش است و انتظار می رود جمعیت کره زمین تا سال 2040 رشد 1.56 میلیارد نفری داشته باشد. با افزایش تعداد افراد ساکن  در شهرها، توانایی ایمن نگه داشتن همه افراد یک چالش فزاینده برای سیستم های مدیریت شهری محسوب می شود.

به همین دلیل است که شرکت های فناوری در حال تولید محصولات و راه حل هایی با در نظر گرفتن این شهرهای آینده نگرانه هستند، زیرا واقعیت نزدیکتر از آن است که شما تصور می کنید. راه حل هایی که می توانند به مراقبت از اماکن عمومی و به اشتراک گذاشتن داده های بسیار دقیق به کارمندان و مسئولان شهری کمک کنند و شهرهای هوشمند را قادر می سازد تا تجربه و ایمنی افراد ساکن در آنجا را بهبود ببخشند.

مبانی اصلی که زیربنای شهرهای هوشمند را تشکیل می دهند مبتنی بر تکنولوژی های 5G ، هوش مصنوعی (AI) ، اینترنت اشیا (IoT) و ابر است. همه این موارد به یک اندازه مهم است و این فناوری ها در کنار هم مقامات شهری را قادر می سازند تا بینش دقیق تری را نسبت به گذشته جمع آوری کنند و تجزیه و تحلیل داده ها را در تصمیم سازی آینده خود دخیل کنند. همچنین برای ایمنی عمومی ، وجود اینترنت اشیا و سیستم های ابری یکی از بزرگترین عوامل برای بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان خواهد بود.

در چند دهه گذشته ایده شهرهای هوشمند راه طولانی را طی کرده اند، اما برای ایجاد ایمن یک شهر هوشمند ، آگاهی از موقعیت در زمان واقعی و همکاری بین سازمان ها، زمینه هایی بسیار مهم است که باید به عنوان یک اولویت توسعه یابند. ایمنی شهر هوشمند در نهایت به معنی استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتقا امنیت زندگی شهروندان ساکن در شهرهای آینده است.

 دوربین های مدار بسته نوآورانه با اینترنت اشیا یکپارچه

مکان های عمومی باید ایمن باشند ، چه پارک هایی با فضای باز ، مراکز خرید یا جاده های اصلی شهرها . از رانندگان خطرناک گرفته تا حملات تروریستی ، جرایم کوچک در خیابان ها تا سرقت های بانکی با مشخصات بالا از جمله مواردی است که می تواند امنیت در فضاهای گوناگون شهری را خدشه دار کند. در همین راستا دوربین های نظارتی نوآورانه با فناوری های اینترنت اشیا و ابری یکپارچه می توانند به نوعی کمک کنند تا سریعتر نسبت به این خطرات واکنش نشان داده و حتی در برخی موارد از جدی ترین حوادث جلوگیری شود.

متاسفانه در حال حاضر بسیاری از سیستم های ایمنی موجود در شهرها به شدت قدیمی هستند و در بعضی جاها به فناوری فرسوده مانند دوربین های نظارت تصویری متکی هستند چرا که بسیاری از این تکنولوژی ها  به جای استفاده از مزایای  تکنولوژی های امنیتی مبتنی بر فضاهای ابری از سیستم های داخلی استفاده می کنند.

برنامه نویسی هوشمند برای ارائه بینش بیشتر

این موضوعات اگرچه امروزه مشکلی اساسی ایجاد نمی کند ، اما به روزرسانی امنیتی در آینده نزدیک برای دولت ها و شوراها چالش برانگیزتر خواهد بود چرا که تغییر هر دوربین مداربسته در یک شهر اقدامی عظیم است ، اما به نوبه خود ، انجام این کار همه دوربین ها را قادر می سازد تا به یک سیستم ابری یکپارچه متصل شوند ، و اطلاعات دقیق تری را فراهم می کند که می تواند توسط برنامه نویسی هوشمند تجزیه و تحلیل شود تا بینش بیشتری نسبت به آنچه در شهرها اتفاق می افتد به مدیران تصمیم گیر ارائه دهد.

همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که فن آوری های فیزیکی که در حال حاضر در بیشتر مناطق شهری وجود دارد فاقد رابط اتصال هوشمند ، قابلیت همکاری و یکپارچه سازی مورد نیاز شهرهای هوشمند هستند. این نکته را فراموش نکنید : استفاده از فناوری های دیجیتال یک موضوع لوکس نیست بلکه یک ضرورت برای شهرهای هوشمند آینده است.  هایک ویژن    

سیستم های نظارت شهر هوشمند

این سیستم ها افراد فعال در یک تیم نظارتی را قادر می سازد تا داده ها را از منابع مختلف در سطح شهر در زمان واقعی جمع آوری کنند و به محض وقوع از حوادث مطلع شوند. همچنین افزایش ارتباط و همکاری تضمین می کند که همه تیم هایی که باید از یک وضعیت مطلع شوند فوراً مطلع شوند.

به عنوان مثال ، یک سیستم نظارت هوشمند می تواند زمان وقوع یک حادثه جاده ای را تشخیص دهد. این نه تنها می تواند نزدیکترین آمبولانس را برای حضور در محل ، بلکه همچنین پلیس محلی را برای اعزام افسران آگاه کند. یک سیستم پیشرفته که می تواند انحرافات جاده ای را تشخیص دهد و درعین حال می تواند بلافاصله جاده های اطراف حادثه را ببندد و ترافیک را به مسیرهای دیگر هدایت کند ، همه وسایل نقلیه درحال عبور را در هدایت کند و از تجمع وسایل نقلیه جلوگیری کند. نصب دوربین مدار بسته

کاملا واضح است که بدون سیستم های دیجیتال ، تجزیه و تحلیل الگوهای حرکات وسیله نقلیه برای رفع مشکلات ازدحام ممکن است به خطر بیفتد . همچنین این سیستم ها توانایی ایجاد نقشه هایی از مناطق جرم خیز در زمان واقعی را ممکن می کنند و تجزیه و تحلیل داده ها باعث می شود که پلیس پیش بینی و مدیریت موثرتر جمعیت راعملیاتی کند. بنابراین کاملا واضح است که شکل و ساختار پلیس برای ایمنی شهر هوشمند کاملا با آنچه که امروز ما تجربه می کنیم متفاوت خواهد بود.

فناوری های مبتنی بر ابر

فناوری های مبتنی بر ابر قابلیت همکاری، مقیاس پذیری و اتوماسیون را برای غلبه بر محدودیت های سیستم های امنیتی سنتی فراهم می کنند. با استفاده از این فناوری ، شهرهای هوشمند می توانند معماری سیستم های کاملاً باز را ایجاد کنند که قابلیت همکاری با سیستم های محلی و سایر سیستم های کلان متمرکز مدیریت شهری را فراهم می کند.      تی وی تی

هوش مصنوعی ایجاد شده در سیستم های ابری نه تنها می تواند با توجه به پیشرفت فناوری با گذشت زمان ، بینش بیشتری را برای انسان فراهم کند ، بلکه می تواند با حداقل سرمایه گذاری در زیرساخت ها از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری کند.

نظارت هوشمند در دنیای واقعی

بگذارید این مورد را به ذکر یک مثال ادامه دهیم. در حال حاضر جمعیت مکزیکو سیتی تقریباً 9 میلیون نفر است ، اما اگر کل منطقه شهری در این ناحیه را در نظر بگیرید ، این تعداد به شدت افزایش می یابد و به بیش از 21 میلیون نفر می رسد. این موضوع مکزیکو سیتی را به یکی از بزرگترین شهرهای کره زمین تبدیل می کند. هفت سال پیش ، این شهر برای اولین بار ابتکار عمل خود را در “شهر ایمن” ارائه داد و از آن زمان تاکنون در حال توسعه روش های جدیدتر و هوشمندانه تری برای حفظ امنیت شهروندان خود است. برای مثال ، ابتکار عمل امنیتی مبتنی بر ابر تأثیر بسزایی در افزایش ایمنی شهروندان این شهر داشته است و  طی سه سال گذشته ، مکزیکو سیتی 58000 دوربین نظارت تصویری جدید در سراسر شهر، در فضاهای عمومی و حمل و نقل نصب کرده است که همه آنها به مرکز C5 (فرمان ، کنترل ، رایانه ها ، ارتباطات و تماس با شهروندان) متصل هستند. دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

این راه حل افسران و همچنین عموم مردم را قادر می سازد تا فیلم ها را از طریق یک برنامه تلفن همراه بارگذاری کنند تا به سرعت اطلاعات را به اشتراک بگذارند ، دوربین های ثابت ، فرسوده و بدنه خودرو نیز می توانند یکپارچه شوند تا بینشی استثنایی در مورد عملکرد شهر ایجاد شود.

بنابراین پلت فرم های مبتنی بر ابر می تواند به راحتی ارتقا یابند و شامل جدیدترین نوآوری های فن آوری مانند پلاک خوانی ، نرم افزار تجزیه و تحلیل رفتار، تجزیه و تحلیل ویدئو و نرم افزار تشخیص چهره نیز هستند.  همه این موضوعات به کاهش نرخ جرم و افزایش زمان پاسخگویی به حوادث در سالهای گذشته منجر شده است.

 رویکرد مناسب به فناوری های ابری

تغییر به سیستم های مبتنی بر ابر ، شهرهای هوشمند را قادر می سازد تا وابستگی به اتصال فیبر نوری را نیز از بین ببرند و از گزینه های مختلف اتصال به اینترنت و بی سیم استفاده کنند. این موضوع می تواند هزینه های توسعه زیرساخت های ارتباطات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بهترین دوربین‌ مدار بسته    

بنابراین شهرهای هوشمند باید در سالهای آینده نه تنها پاسخگوی نیازهای روز باشند بلکه باید به شدت آینده نگرانه عمل کنند چرا که در غیر این صورت مسئولان یکی از جنبه های اصلی یک شهر واقعاً هوشمند را از دست می دهند. به همین دلیل طراحان سیستم ها برای شهرهای هوشمند باید پایه های فناوری را هم اکنون به شکلی توسعه دهند  که در آینده بتوانند به راحتی با پشتیبانی از زیرساخت های جدید سازگار شوند. ایمنی شهر هوشمند بدون استفاده از فناوری های ابری بی معنی است و شما نمی توانید از یک شهر هوشمند نام ببرید اما از تکنولوژی های نوین ابری در این شهرها استفاده نکرده باشید.

معماری سیستم باز برای ایمنی شهر هوشمند

یک معماری سیستم باز برای شهرهای هوشمند برای ارتقا فعالیت هایشان حیاتی است. به عنوان مثال ، این موضوع می تواند شامل انتخاب یک برنامه واقعی ابر باشد که می تواند از دستگاه های محلی تحت مدیریت ابر پشتیبانی کند و مدیریت آنها را به صورت خودکار انجام دهد. همچنین یک معماری سیستم باز برای شهرهای هوشمند بسیار مهم خواهد بود تا بتوانند گستره عملیات خود را افزایش دهند و خدمات اضافی ارزش افزوده را به شهروندان به راحتی هر چه بیشتر ارائه دهند زیرا در سال های آینده  قابلیت های بیشتری مبتنی بر نیازهای جامعه بوجود می آید. دوربین‌ مداربسته تحت شبکه   

نکته مهم در زمان امروز این است که پیشرفت در فناوری های ابری و اینترنت اشیا به حدی سریع است که  مقامات شهری در حال حاضر گزینه های زیادی برای توسعه شهرهای هوشمند خود بیش از هر زمان دیگری دارند.

نکته پایانی این است که اگرچه پیاده سازی سیستم های مبتنی بر ابر به سرمایه گذاری های گاها زیادی نیاز دارد، اما با طراحی ویژگی های ایمنی جدید، هزینه ها و چالش های کمتری در گذر زمان به سیستم مدیریت یک شهر تحمیل می شود.

  1. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/10/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  2. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/8/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  3. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/6/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  4. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/12/Safety-in-smart-cities.html
  5. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/10/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  6. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/8/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  7. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/5/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  8. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/11/Safety-in-smart-cities.html
  9. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/9/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  10. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/7/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  11. https://webinja.bloggerha.ir/Post/5/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  12. https://webinja.bloggerha.ir/Post/11/Safety-in-smart-cities.html
  13. https://webinja.bloggerha.ir/Post/9/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  14. https://webinja.bloggerha.ir/Post/7/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  15. http://shishekaran.avablog.ir/post/38/+4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  16. http://shishekaran.avablog.ir/post/36/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  17. http://shishekaran.avablog.ir/post/34/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  18. http://shishekaran.avablog.ir/post/32/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  19. http://shishe-darb.avablog.ir/post/30/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  20. http://shishe-darb.avablog.ir/post/36/4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF

 

آیا می‌توانم گواهینامه ISO را به‌عنوان یک شرکت تازه وارد دریافت کنم؟


آیا می‌توانم گواهینامه ISO را به‌عنوان یک شرکت تازه وارد دریافت کنم؟

آره گواهینامه ISO برای هر شرکتی با درآمد سالانه 250،000 پوند مناسب است.

گواهینامه ISO برای چه مدت معتبر است؟

هر ارائه دهنده متفاوت است. در اینجا در خدمات کیفیت ISO ، گواهینامه‌های ما به مدت یک سال معتبر هستند و برای اطمینان از تطابق شما با آن ، از بازرسی‌های مجدد سالانه برای بازآزمایی مجدد استفاده می‌کنند. علاوه بر این ، ما همچنین بازدیدهای پشتیبانی سالانه را ارائه می‌دهیم تا در هر زمینه‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید ، پشتیبانی بیشتری از شما ارائه دهیم. بنابراین عدم احراز هویت مجدد نادر است.

 

ما اعتقاد داریم که بلوغ کامل یک سیستم مدیریتی حدود سه سال طول می‌کشد و در این مرحله ، بیش از 90? از مشتریان به ارزشی که سیستم مدیریتی آن‌ها فراهم می‌کند ، پی می‌برند.

آیا راهی وجود دارد که قبل از تعهد به صدور گواهینامه کامل ، گواهینامه خود را تجربه کنیم؟

بله ، می‌توانید ایده بهتری از گواهینامه ISO توسط:

 

آموزش ISO: شما خواهید آموخت که چگونه یک سیستم مدیریتیم effectiveثر را به‌طور کامل پیاده سازی و حفظ کنید. در اینجا بیشتر بدانید

مشاوره ایزو: ما می‌توانیم با استفاده از آنالیز GAP ، تعیین کنیم اکنون کجا هستید و کجا باید به انطباق برسید. در طول انتصاب خود ، از مشاوره و مشاوره مشاوران ما بهره مند خواهید شد. درخواست نقل قول.

چگونه می‌توانید از من در طی مراحل پشتیبانی کنید؟

ما به خاطر پشتیبانی ما از ارزیابی اولیه تا صدور گواهینامه ISO و فراتر از آن ، به خود افتخار می‌کنیم.

 

ما به همان اندازه که نیاز دارید پشتیبانی می‌کنیم:

 

مدیر حساب تعیین شده: به شما یک مدیر حساب اختصاص داده می‌شود که آماده است تا با هر گونه س questionsآل در مورد عملکرد روزمره استاندارد مدیریت شما از شما پشتیبانی کند.

دسترسی به منطقه مشتری ما: شما اطلاعات زیادی را در منطقه مشتری ما پیدا خواهید کرد که شامل فرم‌ها ، الگوها و یادداشت‌های راهنما می‌باشد که شامل وبینارها و دروس ویدئویی است.

بازدیدهای پشتیبانی سالانه: بازدیدهای پشتیبانی سالانه ما برای پشتیبانی اضافی در مناطقی است که از کمترین اعتماد به نفس برخوردار هستید ، فراهم می‌کند ، خواه این اطمینان از انطباق شما با ممیزی پس از اعتباربخشی مجدد داشته باشد و یا برای مدیریت جلسه بررسی مدیریت به کمک نیاز دارید. این بازدیدها کاملاً انعطاف‌پذیر بوده و شمارا به اطمینان از اطمینان از عملکرد روزمره سیستم مدیریت خود هدایت می‌کند.

آموزش ISO: همه دوره‌های آموزشی ما به منظور توسعه درک و توانایی شما در کار با یک سیستم مدیریت موثر طراحی شده‌اند. این که آیا می‌خواهید در مورد هر یک از موارد جداگانه یاد بگیرید یا جنبه خاصی را بهتر درک می‌کنید ، ما آموزش حضوری و آنلاین را متناسب با سبک‌های مختلف یادگیری ارائه می‌دهیم یک دوره را اینجا بخوانید.

مشاوره ایزو: اگر احساس می‌کنید از پشتیبانی بیشتری بهره مند می‌شوید ، ما همچنین مشاوره ایزوی سفارشی را ارائه می‌دهیم. همانند بازدیدهای پشتیبانی سالانه ، این روزهای مشاوره توسط شما هدایت می‌شود و می‌تواند موضوعات مختلفی را پوشش دهد ، به‌عنوان‌مثال ، شما ممکن است بخواهید دستگاه‌های موجود خود را بهبود ببخشید ، نیاز به پشتیبانی بیشتری با سیستم حسابرسی خود داشته باشید یا دیگر داخلی ندارید مهارت شما برای کار کردن با یک سیستم مدیریتی به هر دلیلی ، ما می‌توانیم کمک کنیم.

آیا شما آموزش می‌دهید؟

آره همه دوره‌های آموزشی ما به منظور توسعه درک و توانایی شما در کار با یک سیستم مدیریت موثر طراحی شده‌اند. خواه در حال پیاده سازی باشید یا از قبل درگیر کار روزانه سیستم مدیریت خود باشید ، چیز جدیدی برای یادگیری خواهید داشت.

 

چه در کلاس ، چه بصورت آنلاین و چه در محیط ، ما روشهای متنوعی برای آموزش متناسب با نیازهای فردی یادگیری ارائه می‌دهیم. در اینجا بیشتر بدانید

ما قبلاً گواهینامه ISO داریم. آیا می‌توانیم گواهینامه خود را به شما منتقل کنیم؟

آره برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با تیم ما تماس بگیرید.

 

همچنین می‌توانید در مورد چگونگی انتقال اتاق بازرگانی Black Country ، گواهینامه خود را به ما در مطالعه موردی ما بخوانید.

ما قبلاً CHAS و Safe Contractor دریافت کرده‌ایم - چرا به گواهینامه ISO 45001 نیاز داریم؟

استاندارد ISO 45001 از کل سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی برای شرکت پشتیبانی می‌کند. این‌یک چارچوب برای مدیریت سیستم ایمنی و بهداشت به‌عنوان یک شرکت ، ازجمله کار در داخل و خارج از سایت است. شرکت‌هایی که به‌طور مشترک سیستم ISO 45001 را با CHAS یا Safe Contractor اداره می‌کنند ، مدیریت بهداشت عمومی و ایمنی کارکنان ، بازدید کنندگان و مشتریان خود را بسیار آسان‌تر می‌کنند. این شرکت مجاز است هر جنبه‌ای از فعالیت‌های خود را که ممکن است خطرات بهداشتی و ایمنی را به همراه داشته باشد به هم پیوند دهد.

 

در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 45001 کسب کنید.

ما یک سیاست امنیتی در پیش داریم. چرا به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001نیاز داریم؟


ما یک سیاست امنیتی در پیش داریم. چرا به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 نیاز داریم؟

داشتن یک سیاست امنیتی به خودی خود جلوی تخلفات را نمی‌گیرد. کارمندان باید آن را درک کنند و آن را عملی کنند.

 

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 ارائه آموزش و سوابق کافی برای همه کارکنان را تشویق می‌کند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاری می‌رود. این می‌تواند از نقض امنیت تصادفی جلوگیری کند.

 

در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 27001 کسب کنید.

ما به‌عنوان یک شرکت پشتیبان ، حفاظت از ویروس و رمزهای عبور داریم ، پس چرا به امنیت اطلاعات ISO 27001 نیاز داریم؟

تهدیدهای امنیت اطلاعات فقط از طریق فناوری اطلاعات نیست. کارمندان ناراضی ، کارمندان سابق ناراضی ، مدیران فریبکار و رقبا می‌توانند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی پیدا کنند و می‌توانند از آن‌ها برای آسیب رساندن به تجارت و اعتبار آن استفاده کنند. این می‌تواند عمدی یا تصادفی باشد. اطلاعات محدود به فرم الکترونیکی نیست بلکه شامل همه اشکال ارتباطات ازجمله کپی‌های کلامی و چاپی است.

 

ایزو 27001 ارائه آموزش و سوابق مناسب به همه کارکنان را تشویق می‌کند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاری می‌رود. این می‌تواند از نقض امنیت تصادفی جلوگیری کند.

 

در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 27001 کسب کنید.

چه مدت طول می‌کشد تا گواهینامه ISO دریافت کنید؟

هدف ما یک دوره زایمان بین 6 تا 8 هفته است ، اما باز هم این می‌تواند از یک سازمان به سازمان دیگر متفاوت باشد. ما هرگز روند را به تأخیر نمی‌اندازیم ، اما می‌فهمیم که ممکن است اتفاقاتی بیفتد که می‌تواند به معنی کمی تأخیر باشد. ما این را هر جا که امکان پذیر باشد ، در اختیار خواهیم داشت. اما برای کسانی که به دنبال دریافت گواهینامه ISO در اسرع وقت هستند ، تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که گواهینامه ISO خود را در جدول زمانی استاندارد ما دریافت می‌کنید.

 

پس از قبول نقل قول و دریافت مبلغ واریز ، نامه‌ای را در اختیار همه مشتریان خود قرار می‌دهیم که می‌توانید برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید یا در مناقصه قرار دهید و تأیید می‌کند که وارد مراحل کار شده‌اید و در مدت 6-8 کاملاً تأیید خواهید شد. هفته‌ها این معمولاً برای ادامه روند پیشنهاد‌ها کافی است. به دنبال این می‌توانید یک نامه اظهار نامه بیان کنید که شما گواهینامه ISO را دریافت کرده‌اید.

 

اگر به اعتبارنامه UKAS نیاز دارید ، این فرآیند به‌طور متوسط 6 تا 9 ماه طول خواهد کشید زیرا شما باید قبل از ارزیابی مرحله 1 توسط یک سازمان معتبر معتبر شواهد را جمع آوری کنید. ما می‌توانیم با ارائه خدمات مشاوره ایزو به شما کمک کنیم تا سیستم مدیریت خود را برای ارزیابی توسط یک سازمان معتبر آماده کنید ، بنابراین شانس قبولی در ارزیابی را برای اولین بار افزایش می‌دهید. در اینجا بیشتر بدانید

چگونه می‌توانم گواهینامه ISO دریافت کنم؟

روند 6 مرحله‌ای ساده ما صدور گواهینامه را آسان می‌کند!

 

هدف اصلی ما این است که روند کار را برای شما مشتری به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهیم. ما یک ارزیابی اولیه از شرکت انجام می‌دهیم تا ببینیم شرکت در حال حاضر در رابطه با گواهینامه ISO انتخاب شده کجاست. بر این اساس ، ما مجموعه‌ای از توصیه‌ها را درمورد اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم آن را رعایت کنیم ، ارائه می‌دهیم (در صورتی که اقدامات لازم کاملاً ضروری نباشد ، تغییرات عمده‌ای ایجاد نخواهیم کرد).

 

سپس ما برنامه‌ای را برای اجرای توصیه‌ها (برای تکمیل در 12-12 ماه آینده) تدوین خواهیم کرد ، تا آنجا که ممکن است بسیاری از آن‌ها را برای شما کامل کنیم ، و روش‌های عملیاتی دستی و اجباری (مطابق با استاندارد مورد نیاز) را بنویسیم و سپس 6-8 هفته پس از بازدید اولیه ، ابتدا به ارائه مدرک با گواهینامه ISO خود مراجعه کنید.

 

از این مرحله به بعد گواهینامه خواهید گرفت. این دستگاه‌ها بر بهبود مستمر متمرکز هستند ، بنابراین ما مرتباً از شما بازدید خواهیم کرد تا مطمئن شویم که با توصیه‌هایی در مسیر درست قرار دارید و سال به سال آماده اعتبار مجدد هستید.

به چه استانداردهای ISO نیاز داریم؟

بیش از 20،000 استاندارد مدیریت مختلف وجود دارد ، بنابراین یافتن یک استاندارد مناسب برای کسب و کار شما گاهی اوقات طاقت فرسا است. بهترین مکان برای شروع مدیریت کیفیت ISO 9001 است ، زیرا این استاندارد اولیه‌ای است که اکثر استانداردهای معروف دیگر بر اساس آن ساخته شده‌اند. آن‌ها بر روی خدمات مشتری متمرکز شده و اطمینان حاصل می‌کنند که مشتری خدمات موردنظر خود را به موقع و با هزینه‌ای معقول دریافت می‌کند. بسته به فعالیتهای شرکت شما ، ممکن است استانداردهای اضافی "اثبات شده" ای وجود داشته باشد که شما ممکن است کار را تکمیل یا تکمیل کنید ، به‌عنوان‌مثال:

 

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت می‌کند

ISO 14001 تأثیر شمارا در محیط کاهش می‌دهد

ISO 45001 به شما کمک می‌کند تا از کارمندان خود محافظت کنید

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت می‌کند

بهترین راه برای تعیین سیستم مدیریت مناسب برای مشاغل شما بحث در مورد نیازهای خود با ما است.

برای استانداردی که در حال حاضر در وب سایت شما ذکر نشده است ، به گواهینامه ISO نیاز داریم ، آیا هنوز هم می‌توانید کمک کنید؟

ثروت دانش و تجربه ارزیابان ما بدان معنی است که ما می‌توانیم فراتر از استانداردهای اصلی ISO که ارائه می‌دهیم به شما کمک کنیم. برخی از نمونه‌ها عبارتند از:

 

محصولات آرایشی و بهداشتی ISO 22716 - روش‌های خوب تولید

ISO 13485 دستگاه‌های پزشکی - دستگاه‌های مدیریت کیفیت

http://sharhnews.ir/%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa/

بهترین تیم سئوکار در مشهد


چرا انجام سئو سایت در مشهد هزینه کمتری دارد؟ تا به حال شده است که پروژه سئو وب سایت شما شکست بخورد؟ فرآیند سئو وب سایت شامل مراحل مختلفی می‌شود عدم رعایت این موارد می‌تواند کسب و کار شما را با مشکلات جدی رو به رو کند. امروزه متاسفانه افراد با میزان دانش کم در زمینه سئو پروژه‌هایی را قبول می‌کنند که معمولا از پس اجرای آن برنمی‌آیند. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با بهترین تیم سئو سایت در مشهد ارائه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین موارد برای تشخیص بهترین تیم سئوکار در مشهد، مشاهده نمونه کارهای قبلی شرکت است. شرکت سئوی که نمونه کاری در صفحه اول نتایج گوگل ندارد، تیم مناسبی برای سپردن کسب و کار خود برای رشد به صورت ارگانیک نخواهد بود. وجود افراد مختصص سئو، وجود کارشناس محتوا و ... از دیگر مواردی است که تضمین کننده رسیدن به رتبه یک گوگل خواهد بود.

میزان هزینه سئو سایت مورد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. عموما شرکت‌های مختلف هزینه‌های متفاوتی در زمینه سئو سایت از افراد دریافت می‌کنند. بسته به میزان سختی کلمه و همچنین میزان کارکرد رقیبان شما، هزینه خدمات سئو مشخص می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق بهترین تیم سئوکار در مشهد خواهیم پرداخت.

بهترین تیم سئوکار در مشهد

وجود چند پارامتر در زمان عقد قرارداد سئو می‌تواند شما را برای موفقیت در سئو سایت و کسب جایگاه کمک کند. به نوعی می‌توان گفت این پارامترها باعث می‌شود تا سئو سایت شما به درستی پیش برود و فرآیند بهینه سازی صفحات سایت شما برای گوگل به روشی مناسب انجام شود. در ادامه به چند پارامتر بهترین تیم سئو سایت در مشهد اشاره خواهیم کرد.

توانایی کسب جایگاه مناسب در صفحه جستجوگر گوگل

اولین موردی که باید در هنگام عقد قرارداد سئو با شرکت به آن توجه داشته باشید، نمونه کارهای قبلی سئو است. شرکت یا تیمی سئو‌یی که نمونه کاری در صفحه اول نتایج گوگل ندارد کاندید مناسبی برای به دست گرفتن سئو وب سایت شما نخواهد بود.

در حال حاضر و با وجود تیم‌های سئو متفاوت در مشهد امکان سنجش تیم مناسب کمی سخت شده است. اگر فرد و یا تیمی قرار است پروژه سایت شما را بهینه سازی کند، حتما از سابقه فعالیت سئو این فرد و تیم، اطلاعاتی کسب کنید.

قرارداد سئو مناسب

متاسفانه بسیار رواج پیدا کرده است که عده‌ای از سئوکاران قرارداد‌های تضمینی برای کلمات کلیدی متفاوت می‌بنند. در خوشبینانه‌ترین حالت می‌توان گفت این افراد تخصص و دانش خاصی در زمینه سئو ندارد، چرا که افرادی که حتی به میزان کمی با سئو آشنا هستند می‌دانند که فرآیند سئو سایت تا حدودی در اختیار و تحت کنترل آن‌ها است. نمی‌توان در رابطه با رتبه آوردن یک کلمه کلیدی با قطعیت صحبت کرد. به همین منظور پیشنهاد می‌شود قبل از بستن قرارداد سئو سایت در مشهد حتما به صحت قرارداد و میزان تجربه فرد توجه کافی داشته باشید.

افراد متخصص سئو در مشهد

یکی دیگر از مواردی که نیاز است در زمان سپردن پروژه سئو سایت در مشهد به آن توجه داشته باشید، وجود افراد متخصص در آن تیم سئو است. همان طور که گفته شد سئو سایت در حال حاضر فرآیندی پیچیده و تیمی است که از پس یک فرد به صورت مناسب برنخواهد آمد، پس اگر به دنبال رشد کسب و کار خود به واسطه سئو هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما با افراد و مشاوران سئو حرفه‌ای مشورت کنید.

کارشناسان طراحی سایت و تولید محتوا

وجود کارشناس تولید محتوا و طراح سایت در یک تیم سئو، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید مد نظر داشته باشید. در برخی از وب سایت‌ها نیاز است که برخی از مشکلات سئو فنی سایت شما به وسیله یک متخصص برنامه نویسی رفع شود، عدم وجود این فرد در تیم سئو سایت در مشهد می‌تواند برای پیش بردن پروژه شما مشکل آفرین باشد.

همچنین پروژه سئو را نمی‌توان فارغ از محتوا چیزی در نظر گرفت. زمانی می‌توانید یک وب سایت را در زمینه سئو و کسب رتبه یک گوگل به موفقیت برسانید که بتوانید محتوای مناسب برای آن تولید کنید. پس وجود یک متخصص سئو در تیم سئو سایت در مشهد واجب و ضروری خواهد بود.

خدمات سئو شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات سئو شامل موارد مختلفی می‌شود که از مهم‌ترین این موارد می‌توان به سئو فنی، سئو داخلی، سئو خارجی، لینک سازی، بهینه سازی حجم صفحه و .... اشاره کرد. وابسته به آن که وضعیت رشد سایت شما به چه صورتی است خدمات متنوعی قابل ارائه خواهد بود. برای اطلاع دقیق از خدمات سئو و همچنین مشاوره رایگان سئو می‌توانید سری به صفحه خدمات سئو وب سایت جواد یاسمی بزنید.

تیم سئو سایت جواد یاسمی

تیم سئو سایت جواد یاسمی بیش از 5 سال است که به صورت تخصصی در زمینه سئو و طراحی سایت فعالیت می‌کند. این شرکت با به خدمت گرفتن متخصصان سئو تاکنون توانسته است وب سایت‌های مختلفی را در زمینه سئو و بهینه سازی به سودهای زیادی برساند.

تیم سئو سایت جواد یاسمی در مشهد خدمات مختلفی از قبیل مشاوره سئو، استراتژی سئو، استراتژی محتوا، تولید محتوا، طراحی سایت و غیره را به کسب و کارهای مختلف ارائه می‌دهد. فرقی ندارد که کسب و کار شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند، تیم سئوکار جواد یاسمی رتبه یک گوگل را برای شما رزرو کرده است.

هزینه انجام خدمات سئو در مشهد

نرخ خدمات سئو سایت در مشهد به عوامل مختلفی وابسته است. مواردی مانند میزان سختی کلمه مورد نظر، وضعیت حال حاضر وب سایت شما، نوع خدمات درخواستی و ... در قیمت خدمات سئو سایت در مشهد بی تاثیر نیست. برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات سئو می‌توانید سری به وب سایت جواد یاسمی بزنید.

آنچه در مقاله بهترین تیم سئو سایت در مشهد بیان کردیم

گفتیم که موارد مختلفی وجود دارد که به واسطه آن می‌توان بهترین تیم سئوکار مشهد را شناسایی کرد. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، نمونه کارهای قبلی تیم سئو است. تیم سئوکاری که نمونه کارهای قوی در زمینه‌های مختلف ندارد بی‌شک نخواهد توانست کسب و کار شما را به فروش بالایی برساند.

6نکته تاثیر گذار در معادله کارآفرینی


6نکته تاثیر گذار در معادله کارآفرینی


کارآفرین کسی است که کسب وکاری را آغاز کرده یا آن را هدایت می کند و منابع خود را به خطر می اندازد. یک کارآفرین بالقوه باید این معادله را محاسبه کند: آیا فواید و ضررهای احتمالی داشتن شرکت شخصی با خطرات و کار آن توازن دارد؟ اگر تصمیم گرفتید کارآفرین شوید باید این توازن داخلی را ایجاد کنید.

بسیاری از افراد شاغل در کسب وکار به دنبال کارآفرینی هستند، بدون اینکه معنی آن را بدانند. جیمز تراسلو آدامز نویسنده در سال ???? واژه “کارآفرینی” را ابداع کرد. این واژه به معنی رسیدن به زندگی موفق در سایه کار سخت است. اما تجارت نسبت به دهه ???? بسیار تغییر کرده است، زیرا جوامع از کشاورزی و تولید به تهیه کالا و خدمات رسیده اند.
کارآفرین شدن خطرناک است زیرا همیشه قبل از اینکه بدانید شرکت شما موفق می شود یا نه باید از پول و تلاش خود سرمایه گذاری کنید. کارآفرین شدن می تواند به شکل تاسیس شرکتی جدید، خرید شرکتی موجود، یا خرید حق امتیازی باشد. شما شرکتی را اداره می کنید که در ازای دریافت وجه، کالاها و خدماتی را ارائه می کند، بدون این که به شخص یا گروهی دیگر وابسته باشد.

در حدود ?? میلیون کسب وکار کوچک در ایالات متحده وجود دارد، ازجمله ??.? میلیون واحد تجاری انفرادی که مالک به عنوان تنها کارمند آن مشغول به کار است. این شرکت ها اغلب با شکست مواجه می شوند، زیرا مالکین آن ها نمی فهمند که کار آن ها صرفا یک شغل نیست، بلکه وظیفه ای تجاری دارند.
افرادی که نمی توانند وضعیت مالی شخصی خود را مدیریت کنند، نباید کسب وکاری را مدیریت کنند یا اگر کارآفرینان آینده فکر کنند که اگر شرکت خودشان را داشته باشند، اوقات فراغت بیشتری دارند، در واقعیت برعکس خواهد بود.

wu4d_s2.jpg

واقعیات تلخ

کارآفرینان آینده اغلب فکر می کنند که داشتن شرکتی برای خود به معنای داشتن پول بیشتر، احساس رضایت بهتر، اوقات فراغت بیشتر و کنترل و استقلال مطلق است. اغلب، آن ها در اشتباه هستند. اگر دلایل شما برای علاقه به راه اندازی شرکت خودتان کسب سریع ثروت، خستگی از شغل فعلی یا ایده ای عالی است که می خواهید به آن بپردازید، باید تجدیدنظر کنید. دلایل بهتر عبارتند از: چندین سال تجربه در صنعت، یک مدل کسب وکار مستحکم و اشتیاق برای انجام کاری که منجر به موفقیت شود.

کارآفرینان آینده دوست دارند رئیس خود باشند. هرم کاری سنتی یک ورودی دارد که مخصوص پائین ترین طبقه کارگران است و نشان می دهد که کارگران موفق ارتقا پیدا می کنند. با این وجود، وقتی شرکت خود را اداره می کنید، هرم معکوس می شود: هرم مملو از ذینفعانی است که روسای جدید شما هستند. شما برای پرداخت پول به آن ها یا خشنود کردن آن ها تلاش می کنید. در راس هرم مشتریان قرار دارند و پس از آن ها و در سطح دوم سرمایه گذاران، وام دهندگان، صاحب خانه ها، و اعطاکنندگان امتیاز قرار می گیرند. کارمندان در طبقه سوم و شما یعنی شخص کارآفرین در کف هرم قرار می گیرید. با دقت به این موضوع توجه کنید که آیا شرکت جدید شما می تواند مشتریان را جذب کند. اگر افرادی وجود نداشته باشند که پولی به شما پرداخت کنند، کسب وکاری ندارید. شما به عنوان کارآفرین بیشتر از یک کارمند با افراد مختلف تعامل دارید، از مشتریان گرفته تا کارمندان، وکلا، حسابداران، فروشندگان، سرایدارها و غیره.

زمانبندی و شرایط

ممکن است برای ایجاد یک شرکت عوامل و انگیزه مناسب را داشته باشید، اما زمانبندی هم باید صحیح باشد. برای مثال، اگر از قبل وظایف سنگینی مثل نگهداری از کودکان خردسال را بر عهده داشته باشید، شاید آمادگی نداشته باشید که مسئولیت جدید ایجاد کسب وکار را هم به آن اضافه کنید. ایجاد یک شرکت نوپا مشابه کودکی است که به مراقبت احتیاج دارد.ایجاد کسب وکار زمان بر است. قبل از دویدن باید راه بروید، اگرچه بسیاری از کارآفرینان می خواهند از همان اول بدوند. کسب تجربه زیاد در صنعت با تجربه فروش کالا و خدمات که وابسته به دانش است و نه سن متفاوت است. شرایط مالی و ارتباط خود با پول را درنظر بگیرید. معمولا، پول نداشتن مانعی بزرگ برای شروع کسب وکار است. شاید قرض گرفتن از دوستان و خانواده به شما کمک کند که شرکت خود را تاسیس کنید، اما برای حفظ آن به سرمایه بیشتری نیاز دارید. اگر بخواهید به سرمایه گذاران شرکت نوپای خود تضمین دهید، می خواهند سهمی در مدیریت آن داشته باشند. اگر بخواهید آخرین مدل وسایل سرگرمی را بخرید یا به مسافرتی گران قیمت بروید، ممکن است از اینکه باید به جای خودتان پول را برای شرکت خرج کنید، ناراحت شوید.

پیچ و خم ها، پستی و بلندی ها و تعهد

کارآفرینی یک قطار تندرو بی ثبات، پرخطر و پر از پستی و بلندی است، نه یک چرخ و فلک ثابت و قابل پیش بینی. شرکت های جدید یک “دوره ماه عسل” دارند که از چند ماه تا یک سال یا بیشتر طول می کشد. وقتی کسب وکاری شروع به فعالیت می کند، همه چیز جدید و هیجان انگیز است. مشتریان می خواهند مشتری یک فروشگاه جدید شوند. اما اغلب شرکت ها پس از این اوج گیری اولیه، نزول می کنند. رستوران های جدید مثال های بسیار خوبی هستند. حتی بعد از یک شروع قوی، ممکن است مشتریان به مدت یک سال کامل به آن رستوران برنگردند. شاید سایر شرکت ها از یک “ماه عسل معکوس” رنج ببرند، که به معنی زمان طولانی برای رسیدن به سوددهی است. اگر دوست دارید همیشه کنترل شرایط را در دست داشته باشید، ممکن است نتوانید بی ثباتی نهفته در مالک کسب وکار بودن را تحمل کنید.اداره کردن شرکت خودتان مستلزم تعهد بلند مدت است. اگر اکنون دوست دارید فلان کار را انجام دهید، آیا ?? سال دیگر هم که روز مرگی جانشین هیجان می شود، آن را دوست خواهید داشت؟ هدایت کسب وکار زمان بر است. همه چیز بیش از آنچه فکر می کنید طول می کشد. برای مثال، دو برابر زمان معمول طول می کشد تا وکیل اسناد شرکت شما را تنظیم کند، طراح وب در طراحی سایت شما کند عمل می کند، یافتن کارمندان جدید دشوار و آموزش آن ها از این هم دشوارتر است و غیره. وقتی سرانجام همه چیز آماده می شود، اما اتفاقی نمی افتد، شرایط واقعا ناامیدکننده می شود.کارآفرین بودن به معنی چندوظیفه ای بودن است. باید دیدگاهی همه جانبه داشته باشید و برای کسب وکار خود برنامه ریزی کنید، اما همچنین باید بدانید که چه وقت وظایف را به دیگران محول کنید و کدام کارها را دیگران هم می توانند انجام دهند. کارآفرینی برای خیال پردازان و آرزوکنندگان مناسب نیست.
راز تبدیل شدن به کارآفرینی موفق، سخت کوشی است. برای رسیدن به رویاهای تان باید از خود مایه بگذارید. باید افکار خود را عملی کنید و عملی کردن همیشه نیازمند کار سخت است.

فرصت را ارزیابی کنید

بسیاری از کارآفرینان اثر داشتن بودجه را بر فعالیت های کسب وکار نادیده می گیرند. برای باز نگه داشتن شرکت و پاس کردن چک های بعدی در زمانی که منتظر کسب سود هستید، به سرمایه اولیه کافی نیاز دارید. در ابتدا باید بودجه کسب وکار خود را تعیین کنید، چه با پس انداز خود، چه با پولی که از خانواده و دوستان قرض گرفته اید و چه کسب حمایت از سوی سرمایه گذاران حرفه ای یا وام های بانکی. همه این گزینه ها منافع و مضراتی دارند. استفاده از سرمایه شخصی تان کار پرخطری است، اما حداقل مالکیت و کنترل خود را حفظ می کنید. سرمایه گذاران خارج از شرکت، چه دوستان شما باشند و چه قرض دهندگان حرفه ای، در کار شما دخالت خواهند کرد. هرچه سرمایه گذاری بیشتر باشد، سرمایه گذاران خارجی تقاضای مالکیت و قدرت بیشتری دارند. معمولا سرمایه گذاران مشترک ?? تا ?? درصد بازگشت سرمایه را طلب می کنند، زیرا می دانند که اغلب شرکت های جدید با شکست مواجه می شوند.رقابت شدیدتر از هر زمان دیگری است. هزاران کالا و خدمت مشابه مشتریان را بمباران می کند. رقابت حاصل کار کسب وکارهای کوچک فامیلی و شرکت های بزرگ با برندهای شناخته شده و منابع وسیع است.

خرید یک شرکت تاسیس شده

شاید تصمیم بگیرید شرکت موجودی را بخرید، که به این معنی است که نباید نگران هزینه های راه اندازی یک شرکت جدید باشید. شرکت موجود از قبل مشتریان، فروشندگان و کارمندان خود را دارد. اما وقتی شرکت موجودی را می خرید یا یک شرکت خانوادگی را به ارث می برید، وارث مشکلات آن می شوید. فقط مالکان فعلی شرکت می دانند که کدام کارمندان سخت کوشند و کدام کارمندان اینگونه نیستند، کدام تجهیزات معیوب است و باید جایگزین شود و رقبا تا چه حد سود شرکت را کاهش می دهند. فهمیدن داستان کامل اینکه چرا شخصی شرکت خود را می فروشد، کار دشواری است اما باید تا آنجا که می توانید تحقیق کنید.
وقتی کسب وکاری را می خرید، میانبری برای کارآفرینی نیست. هنوز باید کار کنید، زیرا کسب وکارها خودبه خود پیش نمی روند.

سرمایه و جریان نقد

ایجاد سرمایه در کسب وکار جدید به معنی یافتن مشتریان و استخدام کارمندان است. جذب مشتریان کار ساده ای نیست: بلکه به معنی کار تمام وقت و همه جانبه است. تبلیغ برای جذب کارمندان هزینه بر است و مصاحبه با کارمندان احتمالی به صرف زمان و تلاش زیاد نیاز دارد. هر کسی را که به خدمت بگیرید، باید برای آن هزینه ای بپردازید. مقدار سود ?? تا ?? درصد یک حقوق است. کارمندی که سالانه ??.??? دلار برای شما کسب درآمد می کند، با محاسبه مالیات ها و سودها ??.??? دلار برای شما هزینه دارد. همچنین باید کارمندان خود را آموزش داده و به آن ها انگیزه دهید.
انگیزه، شرایط زمانی، شخصیت و فرصت های خود را بررسی کنید.

آیا واقعیت های کارآفرینی مزایایی که در جستجوی آن هستید را برای شما به همراه می آورد؟ آیا برای راه اندازی یک کسب وکار در بهترین شرایط هستید؟ آیا کارآفرین بودن نقاط قوت شما را تقویت می کند؟ فقط شما می توانید به این سوالات پاسخ داده و معادله کارآفرینی خود را حل کنید.

  1. http://tejaratkaran.blograz.ir/post/10/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA
  2. http://web360.blograz.ir/post/8/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%88%D8%A8+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  3. http://web360.blograz.ir/post/14/%D9%86%D9%83%D8%A7%D8%AA+%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D9%8A+%D8%AF%D8%B1+%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+UX
  4. http://web360.blograz.ir/post/12/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%B1%D9%8A%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%8A%D9%88+%D9%8A%D8%A7+%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D9%BE%D8%AA%D9%8A%D9%88
  5. http://web360.blograz.ir/post/10/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA
  6. http://samyarweb.loxblog.com/post/30
  7. http://samyarweb.loxblog.com/post/28
  8. http://samyarweb.loxblog.com/post/26
  9. http://samyarweb.loxblog.com/post/24
  10. http://websazan55.loxblog.com/post/30/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20UX.htm
  11. http://websazan55.loxblog.com/post/28/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%88.htm
  12. http://websazan55.loxblog.com/post/26/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.htm
  13. http://websazan55.loxblog.com/post/24/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%202020.htm
  14. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/30/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20UX.htm
  15. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/28/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%88.htm
  16. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/26/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.htm
  17. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/25/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.htm
  18. http://seokar.blogtez.com/post65.php
  19. http://seokar.blogtez.com/post71.php
  20. http://seokar.blogtez.com/post69.php