دانشگاه اژه ترکیه

دانشگاه اژه ترکیه

دانشگاه اژه یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه است و مقصد آن دانشجویان ترک و خارجی است. دانشگاه اژه در سال 1955 با تنها دو دانشکده پزشکی و کشاورزی تأسیس شد. این چهارمین دانشگاه دولتی ترکیه در ازمیر برناوا است. در حال حاضر ، با 3185 استاد ، شامل 15 دانشکده ، 6 مدرسه ، 9 مutesسسه و 36 مرکز تحقیقاتی است و مانند سایر دانشگاه های برتر ترکیه برای پیشرفت علمی و آموزشی تلاش می کند و با دانشگاه های برتر جهان رقابت می کند. در این رشته دانشگاهی ، به دلیل پزشکی ، مهندسی عمران ، روانشناسی ، زبان خارجی ، فلسفه ، مدیریت ، معماری ، تاریخ ، محیط ، ریاضیات و فیزیک و ... با بهترین اساتید و مسئولان آموزشی تدوین می شود.

egeuniversitymap

دانشگاه اژه ، یکی از بهترین دانشگاه های تحقیقاتی ترکیه ، می تواند در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و پذیرش مجدد ارائه شود. زبان تدریس در این دانشگاه نیز ترکی و انگلیسی است.

معرفی دانشگاه اژه

دانشکده های دانشگاه

دانشکده پزشکی

دانشکده دندانپزشکی

دانشکده داروسازی

مدرسه پرستاری

دانشکده مهندسی

دانشکده ادبیات

دانشکده جامعه شناسی

دانشکده هنر ، بیان و معماری

دانشکده اقتصاد و علوم اداری

دانشکده علوم

دانشکده کشاورزی

دانشکده علوم ورزشی

دانشکده علوم پزشکی

مدرسه تربیت معلم

دانشکده شیلات

 

رتبه بندی دانشگاه اژه

طبق آخرین آمار ، در سال 2018 ، دانشگاه اژه در بین دانشگاه های برتر جهان در رتبه 616 قرار دارد و همچنین چنین رتبه ای در میان دانشگاه های برتر ترکیه در رتبه 4 قرار دارد.

رتبه بندی دانشگاه اژه

نحوه ورود و ثبت نام در دانشگاه اژه

دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه و کسب نمره بالا لازم است در آزمون YOS شرکت کنند. برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید مدرک آیلتس یا تافل داشته باشید. تمام این سوابق تحصیلی باید در دانشگاه ترجمه و تدریس شود. اگرچه زبان تدریس در این دانشگاه انگلیسی و ترکی است ، اما دانشجویان همچنین باید زبان ترکی خود را تقویت کنند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه اژه با مشاوران و کارشناسان ما در پارس تور تماس بگیرید.

با توران پارس تماس بگیرید

امکانات و شرایط ویژه دانشگاه اژه

با توجه به کامل بودن و داشتن کلیه امکانات لازم در محوطه دانشگاه این دانشگاه ، دانشجویان نیازی به مراجعه به مرکز شهر نخواهند داشت. کلیه امکانات رفاهی ، خدماتی و ... برای دانشجویان در محوطه دانشگاه این دانشگاه موجود است. مساحت این دانشگاه 370 هکتار است و می تواند سالن های ورزشی و اجتماعی ، خوابگاه ها ، زمین های ورزشی مانند والیبال ، فوتبال و تنیس ، سینما و تئاتر ، اتاق مطالعه و موارد دیگر را در خود جای دهد.

خوابگاه های این دانشگاه بیش از 8000 دانشجو با امکانات کامل و مناسب مانند سرویس خواب کامل ، سالن غذاخوری ، توالت و حمام و ... دارد. این دانشگاه همچنین به هر سه شهر آنکارا ، استانبول و ازمیر نزدیک است ، بنابراین بسیار حمل آسان حمل و نقل دانش آموزان به این سه شهر معمولاً با اتوبوس و مترو بین شهری موجود انجام می شود.

کتابخانه دانشگاه اژه 250 هزار جلد کتاب برای خواندن دانشجویان خود دارد.

این دانشگاه با ایجاد مراسم و جشن های مختلف در آخر هفته ها و تعطیلات سعی در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه شاد دانشجویان خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.